After flight :)

After flight :)

28 sierpnia 2008

Szkola

Dzisiaj bylem w mojej nowej szkole. Musze stwierdzic ze jest o niebo lepsza ( na razie :P ) niz 3 Lo do ktorego uczeszczam :P Zacznijmy od tego, ze wybralem sobie przedmioty, i w I semestrze bede mial:
Advisory - to jest jedyne czego nie wiem co tam bede robic :P
Algebra II 1 - czyli poszerzona algebra, funkcje, rownania i nierownosci pierwszego i 2 stopnia, moze troche trygonometrii :) ( czyli prawie to co naraziemialem :P )
Music Cafe - cos jak muzyka w gimnazjum, tylko ze raczej troche bardziej nauka o wykonawcach, troche sluchania utworow, troche nowoczenych wykonawcow i ich utworow, tego nie wiem ale moze gra na istrumentach :P
Modern Chemistry Block - czyli tak jak chemia, tylko ze podstawowa, i raczej z wieksza iloscia doswiadczeni niz zwykle. Sala od chemi jest duza, bo sa 3 klasy z chemi ( dla poczotkujacych , podstawowa i rozszerzona )
Honors Study - ztego co pamietam mam wtedy okienko :P
English 10 I - angielski podstawowy dla 2 gim ... mam nadzieje ze sobie dam rade :P
Architectural Drawing - poprostu architektura :P
a na 2 semestr
Advisory -
Algebra II 2 - j.w.
Digital Photography - czyli nic innego jak zdjecia z cyfrowki i obrabianie ich :P
Spanish 1 Block - hiszpanski podstawowoy :P
Honors Study B - j.w.
English 10 II - j.w.
Economics - cos jak Podstawy przedsiebiorczosci

Tylko jedno mi troche bedzie "denerwowac" , to ze szkola zaczyna sie o 7:20 , a autobus bedzie po mnie o 6:48 ... czyli pobudka o 6 jak nic, ale za to konczy sie o 2:20 i okolo 2:40 w domu :P Bedzie ciekawie ...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

hahaha
nie narzekaj!
ja chodze do szkoly an 7.00 bo potem ejst juz za goraco i musze wczesniej wstawac niz Ty! wiec juz nie narzekaj,zawsze mozesz meic gorzej,czyli tak jak ja.szkola mi sie konczy najpozniej o 2.10,ale wszedzie samochodem i troche oszczedzam zcasu na dojazdach xD
pozdro z meksyku slonecznego jakze bardzo!
www.photoblog.pl/mexicana
dominika by dred

CS NS